Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

If I go there will be trouble,If I stay there will be double

 Μια μερα,θα βγω απο αυτον τον εφιαλτη.Το ξερω πως θα βγω.
 Εαν τα μυρμιγκια ολο το καλοκαιρι μαζευουν τροφη για να επιβιωσουν τον χειμωνα,θα μπορουσα καλλιστα να με παρομοιασω με μυργμιγκι.Μαζευω,μαζευω,μαζευω.Μεχρι και ατομα μαζευω.Σχεδον ενα χρονο τωρα.Εχω γεμισει με αποθεματα μισους,οργης,απογοητευσης.Με λιγα λογια απεχθεια.
 Δεν γαμιεται.Σε λιγο καιρο ολα αυτα θα φανταζουν ασημαντα.Η ζωη μιας αλλης,αφου ουτως η αλλως πλεον δεν θυμαμαι τιποτα απο το παρελθον μου.Ολα ειναι τοσο θολα που αρχιζω και ανησυχω.Οι αναμνησεις μου ξυπνανε μονο με ηχους και μυρωδιες.
 Ανυπομονω να αρχισει το σχολειο.Θελω τη ζωη μου πισω.Θελω την πειθαρχια που παντα μου ελειπε,αφου ουτως η αλλως ποτε δεν ηταν αρκετη στη ζωη μου.Θελω λιγη ασφαλεια ,να μου προκαλεσει την ψευδαισθηση της οικειοτητας που δημιουργει ο χρονος,οταν εισαι στο ιδιο μερος,με τα ιδια ατομα
 Ο κοσμος μου δεν ειναι σιγουρα αυτος στον οποιο κινουμαι.Υποθετω πως κατι δεν παει καλα, οταν βγαινεις καπου  και ευχεσαι να ειχες μεινει σπιτι η να ησουν στο κλουβι ενος ασχετου κλαμπ παρεα με ξενους,πιο κοντα απο οσο θα επρεπε.
 Βεβαιαααα,οταν εχεις πιασει πατο δεν παει πιο κατω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου