Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

protege moi

  Κ ειναι καποιες φορες που μετανιωνω για πραξεις μου.Συνηθως δεν το κανω αυτο γιατι οταν κανω κατι,σημαινει πως το θελω πολυ,ακομα κ αν στο παρον θεωρω μερικες πραξεις μου χαζες,ηξερα πως ηθελα πολυ τοτε να τις κανω και τις εκανα.Γι'αυτο και δυστυχως δεν μαθαινω απ τα λαθη μου.
 Ομως τις τελευταιες μερες ευχομαι να μπορουσα να γυρισω τον χρονο και να διορθωσω τα 3 τελευταια χρονια.

 Τι ωραια που ηταν στην 3η γυμνασιου.(Βασικα οχι,δεν ηταν,αλλα ο χρονος ειναι ο καλυτερος γιατρος και σε βοηθαει να ξεχνας).

 Αν μπορουσα θα γυρναγα τον χρονο λοιπον.Θα ζουσα τη ζωη μου σε fast forward οπου θα με εχωνα σε ενα κουκουλι και θα με προφυλασα απο τις κακοτοπιες στις οποιες πηγα και επεσα με τα μουτρα και με φορα.Θα εκανα οτι και τωρα,απλα θα πηγαινα απο παρτι σε παρτι,ωστοσο θα ζουσα τη ζωη μου χωρις να αφησω τιποτα και κανεναν να γινει μερος της.

 Μου λειπει η 2α και η 3η γυμνασιου για να ειμαι ειλικρινης,κ ας ειναι μονο 3 χρονια πισω.Μου λειπουν τα μαλλια μου που δεν ηταν καμενα,οι φιλοι μου,τα παρτι που καναμε,οι κοριτσιστικες νυχτες εξω,ο Ισπανος,ο Γερμανος,ο Γαλλος,τα ψωνια στο μοναστηρακι με την Ναταλια,η ωρα που της επαιρνε να διαλεξει ρουχα κ εγω την εβριζα,το hi5 και ο ενθουσιασμος με τον οποιο προσεγγιζα τα πραγματα,το συγκροτημα με τον Πανο,το λιπγκλος σε γευση μαλλι της γριας,το ποσο αθωα και αγνη ημουν και ποσο εξωπραγματικα και απαγορευμενα φανταζαν πραγματα που σημερα θεωρω καθημερινες συνηθειες και δυσκολευομαι να πιστεψω πως ολα αυτα στα οποια πιστευα και στηριζομουν σημερα ειναι απλα σκονη.

 Μου λειπει τοσο εκεινη η εποχη,μουλειπειμουλειπειμουλειπειμουλειπει.

 Ειναι τραγικα ειρωνικο παντως το ποσο μοιαζει το τωρα με το τοτε σε μερικα δυσαρεστα θεματα.Κ ετσι θα κανω ακριβως οτι 3 χρονια πριν,τελειωνοντας το γραψιμο θα πεσω να κοιμηθω για να μην σκεφτομαι αυτα που με απασχολουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου