Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

You give love a bad name.

 Αναρωτιεμαι λοιπον,πως γινεται ολοι σ αυτη τη πολη να ειμαστε πληγωμενοι και μιζεροι.Εχω νομιζω αναφερει πολλες φορες τη θεωρια μου περι ραγισμενης καρδιας-οταν ραγιζει καποιος την δικη σου,ραγιζεις και εσυ με τον καιρο καποιου αλλου,ειτε θελημενα ειτε για να γεμισεις τα κενα μεσα σου.

 Αλλα δεν ειναι ολοι πληγωμενοι.Προφανως αγαπητε/η,αν βαζεις τον εγωισμο σου πολυ ψηλα απο ολα,καποια στιγμη να αναγκαστεις να τον ριξεις.Κ εκει η ψυχουλα σου σπαει σε χιλια κομματια.
 Θα σου πω ενα μικρο μυστικο.Ενα τοσο δα.

 Δεν σου γαμησαν τα συναισθηματα,πιθανοτατα δεν ειχες καν συναισθηματα,ειχες καυλες και εγωισμο.Οποτε μην λες πως σου πηδηξαν την ψυχολογια,σου πηδηξαν τον εγωισμο και τα σχεδια σου για την μελαχρινη με τα μεγαλα βυζγια και δεν ειναι κακο να το παραδεχτεις.Κακο ειναι να βλεπεις τον αλλον που οντως ειναι χαλια μεσα του,και να λες οτι ειστε στην ιδια κατασταση,γιατι ετσι τον προσβαλεις.Δειχνει ελειψη σεβασμου και κατανοησης.

Επισης,γαμωτο,ξερω πως απο το γυμνασιο σας εχουν πρηξει να μην κανετε το σ αγαπω καραμελα.Που οντως δεν περεπει να το κανετε,μικρες μου αμοιβαδες,γιατι οταν αγαπας τον αλλον τον βαζεις πανω απ ολα ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΙΣ.(τις δικαιολογιες τυπου το κανω αθελα μου,ετσι ειμαι εγω τοσο καιρο και δεν μπορω να αλλαξω τις κανω μυξομαντηλα για να σκουπιζω τη μυτη μου τις κρυες νυχτες του χειμωνα.)

 Α,μαντεψτε.Ουτε το ειμαι ερωτευμενος μην κανετε καραμελα.Ερωτευμενος ηταν ο Βερθερος που αυτοκτονησε.Ο Φλορεντινο Αρισα που περιμενε για να ειναι μαζι της 50 χρονια.Εσυ εισαι παπαρια καλαβρεζικα.Αμα εισαι σκαλωμενος,μπραβο σου,και εις ανωτερα,ολοι τα περασαμε αυτα,καντο βουκινο,δεν με πειραζει.Αλλα μη μου το παιζεις εμενα ερωτας,καημος,ντερτια κ ιστορια και στον ενα μηνα που δεν βρισκεις ανταποκριση πας να πηδηξεις την πρωτη πατσαβουρα που θα σου κουνησει τον κωλο της.Κερδιζεις 100 ποντους περιφρονησης και ανωριμοτητας επιπλεον.Τραβα παιξε με τον Κεν Κεν σου και σε 2-3 χρονια που θα χεις ωριμασει τα λεμε.

 Και τωρα που το θυμηθηκα,επιτελους,ηλιθιες κοπελες με αυτες τις καταραμενες  γουτσουνιαρικες ορμονες που σας εχει δωσει ο καλος Θεουλης τις οποιες ευτυχως ξεχασε σε εμενα με το να ανοιγετε τα ποδια σας για να κρατησετε καποιον,γινεστε αξιοθρηνητες και αξιες της μοιρας σας.Μια αγκαλια μετα το σεχ,που και καλα εχετε αναγκη,δεν αλλαζει τιποτα στα συναισθηματα του αλλου για σας ουτε θα τον κερδισετε ετσι.Εγω απλα προτεινω να γυρισετε την πλατη σας και να κοιμηθειτε,η να πατε στο ψυγειο να τσιμπησετε κατι,και να κανετε πως δεν εγινε ποτε τιποτα.Ειναι και πιο πρακτικο απο το να βγαζετε απο τον αλλον με το τσιγκελι την ωρα που θελει να κοιμηθει ερωτολογα που πιθανοτατα δεν εννοει.

 Μεχρι να μεγαλωσετε,εγω θα ειμαι εδω,θα παρατηρω πολυ προσεκτικα τα συναισθηματα  και τις αντιδρασεις του καθενος σας,ακομα κ αν δεν θα το καταλαβετε(γιατι ειστε τα πειραματοζωα μου),θα συνεχισω να ειμαι ωμη και θα παψω να χρησιμοποιω το "σ αγαπω" και το "ειμαι ερωτευμενη μαζι σου" μεχρι να το νιωσω-θα σας συμβουλευα να σεβαστειτε τους γυρω σας και να κανετε το ιδιο.Αλλωστε οταν ερθει θα το καταλαβετε αμεσως,θα το καταλαβω κ εγω οπως πριν ουτεκαιγωθυμαμαιποσεςεποχες(το χρονια ακουγεται αρκετα παρωχημενο) και θα ειναι υπεροχο,ακομα κ οταν θα ειναι μαρτυριο.

 Τις καλημερες μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου