Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

people =mice

   Και καπου εδω το κατα τ αλλα υπεροχο και ευρηματικο μυαλο μου κανει μια παραλαγη του γνωστου και αγαπημενου τραγουδιου People=shit,καθως πλεον ο τιτλος ειναι αυτονοητος και κλισε.

 Χτες λοιπον ειχα μια συζητηση(ο ορος συζητηση ειναι πολυ ευγενικος για να περιγραψει την ολη διαδικασια,εγω το ονομασα ξεκαθαρισμα λογαριασμων και ο συνομιλητης μου ψυχολογικο πολεμο) στην οποια πανω στα νευρα μου αποκαλεσα το αλλο ατομο ποντικι.Ξαφνικα σκαλωσα.Ηταν τουλαχιστον το τριτο ατομο αυτες τις μερες με το οποιο καποτε ημουν κοντα,και χρησιμοποιησα αυτο το χαρακτηρισμο για να δειξω την περιφρονιση μου.Μπορει να ακουγεται κουλο,αλλα για μενα ειναι χειροτερη βρισια απο το μαλακας/πουτανα/καριολης.Αυτες οι χαριτωμενες λεξουλες,δειχνουν θυμο,το να χαρακτηριζεις εναν ανθρωπο ποντικι δειχνει καθαρη περιφρονηση.Οπως παντα ομως,εχω επιχειρηματα.

 Τα ποντικια λοιπον,ειναι χιλιαδες,και μικρα.Οι ανθρωποι τα καταδιωκουν εδω και αιωνες,διοτι καθε αλλο παρα ακακα και χαριτωμενα ειναι.Μπορουν να σου κοψουν κομματια (οπως-τι περιεργο-και οι ανθρωποι,με την μονη διαφορα οτι τα ποντικια δεν παιρνουν τα κομματια σου μαζι τους ουτε τα χρησιμοποιουν εναντιον σου.).Καμια φορα προκαλουν και μεγαλυτερες ζημιες,οπως η πανουκλα.

 Επισης,οπως ειπα και στο ατομο χτες,τα ποντικια οταν το πλοιο βυθιζεται ειναι τα πρωτα που εγκαταλειπουν το πλοιο.(εδω θα σημειωσω οτι θελω τα ποντικια της δικης μου ζωης να πνιγουν στη θαλασσα,μιας και εγκατελειψαν το πλοιο μου οταν βυθιζοταν,ενω χωρις να το ξερουν το εσωσαν γιατι θα βουλιαζε απο το βαρος τοσων πολλων τρωκτικων.)Η ακομα χειροτερα,οταν νιωσουν πως απειλειται η σωματικη ακεραιοτητα τους κρυβονται στη τρυπα τους (Οχι φιλε μου,οταν κανεις κατι θα εχεις και τις συνεπειες των πραξεων σου.Δεν υπαρχει τιποτα στη ζωη που να ειναι μονο καλο/διασκεδαστικο,οποτε βγες απο την τρυπα σου και αντιμετωπισε την γατα,αν εχεις αρχιδια.Γιατι μονο οταν λειπει η γατα,χορευουν τα ποντικια,οποτε μη μου κουνιεσαι.)

 Ακομα,τα αρσενικα ποντικια μαχονται για τα θηλυκα ,οχι επειδη ειναι μονογαμικα και τα σχετικα,αλλα για να δειξουν ποσο κυριαρχοι και καραμπουζουκλιδες ειναι,ενω στην ουσια ειναι παντα ,ανα πασα στιγμη ετοιμα για ζευγαρωμα με οποιαδηποτε ποντικινα.(νομιζω πως με την ανθρωπινη ορολογια αυτους τους ετοιμαζουμε εγωιστες σαβουρογαμηδες,αλλα επειδη θα αρχισετε τα ποντικισια αφηνω τον σχολιασμο)

  Τελος,υπαρχουν και ανθρωποι που εχουν ποντικια ως κατοικιδιο,μερικοι απ αυτους ως λυση αναγκης μεχρι να αποκτησουν ενα ζωακι με μεγαλυτερη νοημοσυνη και πιο πιστο οπως οι σκυλοι (γκουχ,μπηχτη #29404039).Φυσικα,σε τετοιες περιπτωσεις το ποντικι περναει την πλειοψηφια του χρονου του στο κλουβι και τις σπανιες φορες που το αφηνουν ελευθερο ειναι υπο επιτηρηση,γιατι αν και μικροσκοπικο μπορει να κανει μεγαλο κακο.

 Ελπιζω τα ανθρωπινα ποντικια να πιαστουν στις φακες με τα τυρια που γυροφερνουν,να βρεθει καποια γατα να τα ξεκοκκαλισει οπως κανουν κ εκεινα σε οτι βρουν και σε περιπτωση που δεν φευγουν απο τη ζωη μας μπορουμε παντα να κανουμε μια υπεροχη ομαδικη μυοκτονια και να τα ξεφορτωθουμε.
 
  Προλαβετε να φατε οσο σας παιρνει,ερχεται ποντικοφαρμακο.Αλλωστε ο χρονος ζωης σας ειναι περιορισμενος απο τη φυση σας.




 Χ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου