Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

-Πονας?

-Οχι ρε,καλα ειμαι.
-Τοτε τι?τι εχεις?
-Απλα δεν μπορω να αναπνευσω
-Μη σταματησεις εδω.Εισαι στη μεση της διαδρομης.
-Μηπως εννοεις στη μεση του πουθενα?
-Και ποιος σου ειπε πως δεν ειναι το πουθενα η διαδρομη?
-Ασε τις μαλακιες και παμε.
-Ενταξει.Μην θυμωνεις.Σιγουρα θες να παμε εκει?
-Θελω να παμε πιο περα απο το "εκει".Αλλα ουτε στο εκει δεν θα φτασουμε.
-Πονας?σε βλεπω να μορφαζεις.
-Λιγο.Ενα τσιμπημα ενιωσα,μην φανταστεις
-Δεν ειναι καλο που πονας!
-Σιγα τον πονο,προχωρα.
-Σιγουρα θες να το κανουμε αυτο?
-Εχω αλλη επιλογη?Μπορω να κανω αλλιως?
-Και τοτε γιατι γυρνας και κοιταζεις συνεχεια πισω?
-Μια ψυχη που ειναι να βγει ας βγει.
-Πονας?
-Να,ειναι που νιωθω τα σωθικα μου να καιγονται και να λιωνουν.Αλλα δεν ειναι πονος.
-Ετσι πεθαινουν οι ανθρωποι,το ξερεις φανταζομαι
-Δεν πεθαινουν ετσι οι ανθρωποι βλακα,οι ψυχες τους πεθαινουν.
-Και τι να το κανεις το αδειο σου βρωμοκουφαρι χωρις ψυχη?Πως θα φτασουμε?
-Υπομονη.
-Φοβασαι,παραδεξου το.
-Φοβαμαι,κακο ειναι?Φοβαμαι οσα εγιναν χωρις εμενα και οσα θα γινουν οσο θα απουσιαζω
-Ασθενικο πλασμα.Τι τα ξεκινας τα ταξιδια αν δεν τα αντεχεις.
-Γιατι χωρις τα ταξιδια δεν θα μπορουσα να ζησω.Θα σαπιζα.Θα πεθαινα στο κλουβι μου γαμωτο!
-Αυτο ειναι αρρωστο
-Εμεις ειμαστε αρρωστοι,ο κοσμος μας ειναι αρρωστος,οι σκεψεις μας ειναι αρρωστες.
-Η αυτογνωσια ειναι καλο πραγμα.
-Αν δεν αντεχεις ,παρε τη γκρινια σου και φυγε.Κανεις δεν σου ζητησε να φτασεις ως εδω.
-Και το εκει?
-Το εκει δεν θα το φτασουμε ποτε.Δεν θελω να παω εκει.Θελω να χαραξω δικο μου δρομο,αντιθετη κατευθυνση απο το εκει,να παω πιο μακρια,να κανω πιο πολλα χιλιομετρα.
-Δεν θα μπορεσεις.
-Το ξερω.Μπορω ομως να ελπιζω ,πως το δικο μου εκει θα πλησιαζει εμενα,καταλαβες?
-Ναι.Αλλα ποτε καμια πολη δεν πλησιασε τον σταυροφορο.
-Εχω κ αλλη επιλογη?
-Πονας?
-Σφαδαζω.Υποφερω.

1 σχόλιο:

  1. Ψηφίζω ενδιαφέρον και συναρπαστικό!!!
    Πού είναι το κουτάκι με το πολύ πολύ όμορφο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή