Σάββατο 14 Μαΐου 2011

"Δεν εχεις μαθει πια τι μαλακες ειμαστε?"

Ειναι σαν να κανω κυκλους μονη μου μεσα σε πεσμενα φυλλα του φθηνοπωρου
Ενα χρονο μετα,η ιδια ιστορια.Αναρωτιεμαι αν ειμαι εγω αυτη που βαριανασαινει,η αν οι αλλοι παντα βουτανε τα δαχτυλα τους στο βαζο με το γλυκο μου.
Γραψε μου τρεις λεξεις,οποιεσδηποτε,δεν σε πιεζω.Γεμισε τις τρυπες στις ιδεες σου μ αυτες και ξεκινησε τες με κεφαλαιο.Ασε μεγαλα κενα αναμεσα τους,για να γινεις λακωνικος.
Στο μεταξυ οι αλλοι θα με τραβολογανε και θα γελαω.Θα κοιταζω τους ανθρωπους αναμεσα στα σκελια για να δω τι κρυβουν και αναμεσα στα ματια για να δω τι σκεφτονται.Θα ειναι οι δικες μου βιτρινες με λαμπιονια-μπλε,κιτρινα,πρασινα,κοκκινα.Θελω να τις γνωρισω ολες,να αφησω τις δαχτυλιες μου πανω τους και να χαζεψω το παιδικο μου προσωπο στην αντανακλαση τους.
Φευγουν ολοι ενας ενας και μ αφηνουν να ξημερωσω μονη μου.Κ εγω να μεγαλωνω αυτη την αηδια,αυτο το ζωντανο σιχαμα μεσα μου και να το κρυβω επιμελως τοσο καιρο.Εκεινες τις φριχτες εικονες και το στομαχι μας.
Θα θελα να αφησω σημαδια στο δερμα σου.Κοκκινες νυχιες που να δειχνουν λαχταρα.Να αποζητω το αρωμα σου αναμεσα σε χιλια αλλα αρωματα.
Θα μου διαβαζει για αλητες σε ξενες γλωσσες,για πολεις που δεν εχω επισκεφθει,για νυχτες κατω απο το φεγγαρι,θα μετραω τα σημαδια στο προσωπο τουΘα εχουμε τη δικη μας σκηνη και τη δικη μας φωτια,τα δικα μας ματια και κορμια.Θα μαι πισω απο το ματι του και θα ναι κρυμμενος στο δικο μου
Θα σε κοιταζει και θα σπαρταραει κατω απο καθε τραβηγμα,θα τραβας το στομα σου και θα σπαρταραει.
Ξερω ομως τι θα κανουν.
Θα χωσει πρωτα πρωτα το μαχαιρι της βαθια και θα το στριβει μεχρι να μην νιωθει το δερμα του κεφαλιου και μετα θα το κανει ξανα και ξανα γιατι ετσι ειναι η φυσικη ροη των πραγματων.Τα μυαλα σου θα στολισουν καθε τοιχο που σε φιλοξενει.
Δεν ειναι δικα σου τα χερια,δεν μπορεις να με ακουμπας λοιπον.
Κ εκεινα τα μαλλια θα χαιδευουν το στερνο σου και θα χανεται καθε ανασα,μια μια ,μεχρι να μεινει η τελευταια και να εχει τοση χολη μεσα της και τοση πικρα που να σπασει.
Μα το υποσχεθηκες.Το υποσχεθηκες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου