Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

1  Ο Δημος στριφογυρνουσε νευρικα στο σκαμπο του.Εγω ασυναισθητα,πηγαινα δεξια αριστερα.Η Ιουλια,με τη σταρενια επιδερμιδα της,με τον ηλιο απεναντι της να τη χτυπαει,ακουμπισμενη στον ασπρο τοιχο,εμοιαζε με μεξικανα αγια εξω απο το σπιτακι της.Το κεφαλι μου,και ολο μου το κορμι πονουσε απιστευτα.Επομενως,εφυγα νωριτερα.

2 Καπου κοντα στην Αλεξανδρας,επεσα πανω στον Α. και την παρεα του.Ω Θεε μου,ω θεε μου,τοση ενταση.Παρατησε τους φιλους του και ηρθε να μου μιλησει.
 "Που πας μικρη?" με ρωτησε,κ ηρθαμε προσωπο με προσωπο.Ομιτζι που λενε και οι συνομηλικοι μου.Τον κοιταξα στα ματια,με κοιταξε κ αυτος,ενιωσα το προσωπο μου να κοκκινιζει.Κανεναμηντοδεικανεναμηντοδεικανεναμηντοδει.
 Οπα,απο ποτε εγινα εγω η ντροπαλη στην ολη φαση,εκεινος ηταν που κρυβοταν μια ζωη.Τσαντιστικα.Μου ρθε να τον αγκαλιασω,κατεπνιξα ομως αυτη τη παρορμιση γιατι μας εβλεπε και κοσμος.Πηρα το στριμμενο μου υφος.
"Εεεε βασικα ξερεις,εχω πονοκεφαλο,οποτε την κανω,τα λεμε,γεια"Μεταβολη και φυγε,τοσο απλο.Ελα Αναστασια,δεξι ποδι μπροστα,αριστερο πισω.Δεξι μπροστα,αριστερο πισω.
  Κατι μου φωναξε οπως εφευγα,αλλα ημουν υπερβολικα χωμα για να το ακουσω.



3  Σε πειραξε,ειπε η Δ.Παραδεξου οτι σε πειραξε.
 Οχι ειπα και σχεδον χαμογελασα.Προς το παρον,γελαω.Γελαω με το τι κανει ο κοσμος για λιγα κομματακια αγαπης,γελαω με το τι κανει ο κοσμος για να μην ακουσει ουτε ενα ψεμα,γελαω με το τι κανει ο κοσμος γιατι φοβαται το ποσο ψυχρη η τσουλα μπορει να γινω στη πορεια ενω υπο νορμαλ συνθηκες ειμαι γατακι,γελαω γιατι ο κοσμος θα αρκεστει στη μετριοτητα,γελαω γιατι θα προτιμησει τη μετριοτητα,απο το ολα-η-τιποτα που εμεις τοσο αγαπαμε,γελαω γιατι τα ειχαμε ολα,και τωρα εχουμε το τιποτα.Λιγο σαρκαστικο γελιο,αλλα δεν γαμιεται.
(all we ever wanted was everything που ελεγε και ο πετρακης ο μερφι)


4 "Με ρωτησε αν κανεις χρηση και γιατι φορας συνεχως μακρυμανικα και γιατι ρουφας συνεχεια τη μυτη σου και γιατι οι κορες σου ηταν διεσταλμενες.Το χει πει παντου βασικα."
 "Ω θεε μου,ειναι τοσο ηλιθια που σου πρηζει τα αρχιδια να της πασαρεις τιποτα και μετα ξαφνικα εχει μια δουλεια να κανει σπιτι και τα παραταει ολα.Προσπαθει να το παιξει καταραμενος καλλιτεχνης και ο οργανισμος της ειναι πιο παρθενος και απο μωρου.Ασε που εχει θυμωσει γιατι της πηρα τη θεση του φερελπη συγγραφεα μαι ας.Ενα ακομα κακομαθημενο κοριτσακι."


 5 Με εσπρωξε στον τοιχο και αρχισε να με φιλαει.Ανταπεδωσα ανορεχτα."Να το,εδω ειμαστε" σκεφτηκα."Τωρα θα τα γαμησουμε ολα"


 6 "Και πως θα το κρυψω?"
 "Με σκιες σ ολο το προσωπο?Ειναι η τεχνικη"
 Μπραβο,μας φωτισες,περασαν οι 2 ωρες και τωρα τι.Μετα την απομακρυνση απο το ταμειο ουδεν λαθος αναγνωριζεται?

7."Ηταν ωραιο,ηταν εξυπνο,το ξεχωρισα"
 Ε ΚΑΙ?ε και?ηταν κατι παραπανω απο ωραιο και εξυπνο,ειχε μεσα ολες σου τις αισθησεις,μπορουσες να το μυρισεις,να το γευτεις,να το ακουσεις,να κλεισεις τα ματια σου και να πας εκει.

 8.Πονεσα αυτη τη φορα,πονεσα παρα πολυ κ'ομως το αιμα που βγηκε ηταν σαν ενας αναστεναγμος απο τα βαθη του κορμιου μου,σαν το σκουρο αιμα μου να εβραζε χρονια,προσπαθωντας να βγει.
 Ανακουφιση.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου