Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Μπασταρδοκρατια

 Δεν εχω πολλα να πω.Ειμαι το κλασσικο κοριτσακι που ψωνιζει ρουχα και βιβλια,και ναι,θεωρω τον εαυτο μου χαζογκομενα(αν και λιγο αλτερνατιβ).Προερχομαι απο μια μεσοαστικη οικογενεια.Θα μπορουσα με ευκολια να πω οτι ειμαι απολιτικ,οχι λογω δεξιων πεποιθησεων,επειδη απλα ειμαι στον κοσμο μου.Παντα ημουν αρκετα στ αρχιδια μου,ο καθενας κανει οτι θελει στη ζωη του αρκει να μην βλαπτει τον αλλον.
 Πραγμα που δεν υφισταται πια,καθως ΟΛΗ η Ελλαδα πειναει.Εκτος απο τους γνωστους γεματος λιπους που ολη γνωριζουμε.ΟΛΟΥΣ μας,μας εχει χτυπισει πλεον η κριση,η μαλλον μας μαστιγωνει.Κ επειδη κουραστηκα να σωπαινω,κανω το μονο πραγμα που ξερω-γραφω.
 Η σημερινη ΜΑΘΗΤΙΚΗ,ΕΙΡΗΝΙΚΗ διαδηλωση,ξεκινησε ηρεμα.Κατσαμε εξω απ τη Βουλη και φωναζαμε συνθηματα.Ε μετα ηρθαν κατι καθυστερημενα που πεταξαν 4-5 πορτοκαλια η νερατζια η οτι στον πουτσο ηταν αυτα,αρχισαμε να τους φωναζουμε,ψιλοσταματησαν.Να πω την αληθεια,το για ποτε εσκασαν οι ΜΑΤατζιδες δεν το πολυκαταλαβα.Ουτε για ποτε αρχισαν να "χαιδευουν"Μια κοπελα απ το σχολειο μου μου ειπε οτι απλα οταν φυγαμε απ τη Βουλη και προχωρησαμε προς τα κατω τους εδωσαν την εντολη.Ενα αλλο αγορι ειπε οτι τους εκαναν σημα οι μπαχαλακιδες που ηταν μεταξυ μας.Εγω το μονο που πηρα χαμπαρι ειναι οτι αρχισε να με σπρωχνει ενας ματατζης να "παω πιο κει",εγω θυμωσα γιατι ειμαι στη κυριολεξια μη μου απτου και δεν μ αρεσει να με ακουμπανε ουτε για πλακα,κ αρχισα να λογομαχω μαζι του.Μετα χωθηκε ενα παιδι και ,ο χριστος κ η μανα του,πεταει ο ματατζης ενα "εσενα δεν σου μιλαω γιατι εισαι ασχημος΄"
 Σοβαροι ανθρωποι οι ΜΑΤατζιδες,γιατι ως γνωστον,μεσα στην εκπαιδευση περνανε κ απο καλλιστεια.Τελοσπαντων,πανω που του ειπα οτι κ εκεινος ειναι ασχημος,γ αυτο φοραει κρανος,εγινε ενα τελειως ξαφνικο ντου,επεσαν τα ΜΑΤ πανω μας,αρχισαν να σπρωχνουν και να βαρανε.Να σπρωχνουν και να βαρανε.Μαθητες.Απο τα σκαλια στο Συνταγμα.
 Φυσικα δεν ηταν μονο μαθητες.Ηταν και ατομα τα οποια δεν πηγαιναν καν σχολειο.Ατομα τα οποια πετουσαν πετρες και μεχρι και τη τελευταια στιγμη οταν τους ζητουσαμε τον λογο,ελεγαν η συγγνωμη,η δεν απαντουσαν.
 Η αληθεια ειναι πως τους πιο πολλους απο μας τους ειχε πιασει υστερια.Χτυπιομασταν μονοι μας.Τσακωνομασταν η με τους ματατζιδες η και μεταξυ μας.Και εκεινοι,οι κομπλεξικοι πλειμομπιλ καθε 10 λεπτα ετρεχαν κατα πανω μας για να σπασουν τον τσαμπουκα,λες και υπηρχε καθολου.Το αποκορυφωμα ειναι οταν πηγαν να συλλαβουν η δεν ξερω κ εγω τι 2-3 παιδακια,εκ των οποιων το ενα το εβαλαν κατω και το κλοτσουσαν με μισος.Οι πιο πολλοι φωναζαν αφηστε τους,η ειμαστε παιδια,ακομα και περαστικοι χωθηκαν και εχωναν.Ακομα και ο Λουκανικος(και οχι,δεν τον ελεγαν κανελο γαμωτη) ετρεχε πανω στα ΜΑΤ και γαβγιζε,ενω ολοι οι υπολοιποι τους γιουχαραμε που πουλανε τη ψυχη τους για 1000 ευρω τον μηνα.Οταν το πεταξαμε αυτο σε εναν ματατζη,μας ειπε οτι δεν ξερουμε τι μας γινεται.
 Οπως ηταν αναμενομενο,εσκασαν μυτη τυποι με καμερες.Κλασσικα,τα μιντια παρουσιασαν τη δικη τους ιστοριουλα.Αφου,οταν αρχισε να σπαει η ολη φαση ερχοταν κοσμος και μας ελεγε,ηρθαμε να δουμε τι εγινε γιατι στην "Ελληνοφρενεια "λενε πως διαδηλωτες επιτεθηκαν στα ΜΑΤ με νερατζια και πετρες.Οτι μας συμφερει,οπως παντα.

 Το αστειο και τραγικο ταυτοχρονα,ειναι η σκεψη οτι μεσα στη γαμω βουλη ηταν μια ακομα ησυχη μερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου