Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

One day you fall for this boy. And he touches you with his fingers. And he burns holes in your skin with his mouth. And it hurts when you look at him. And it hurts when you don't. And it feels like someone's cut you open with a jagged piece of glass.

 Πανε 6 μηνες που εχω να μαθω νεα σου.Δηλαδη ουσιαστικα νεα σου,περα απο αυτα με τη δουλεια που ψαχνεις.Δεν περασε ουτε μια μερα χωρις να θυμαμαι τι εγινε,σχεδον καθε βραδυ εβλεπα στον υπνο μου το ποσο ασχημα σου φερθηκα.Πλεον σε βλεπω να με πληρωνεις με το ιδιο νομισμα κ εγω υποφερω ακομα κ οταν ξυπναω,αλλα υποθετω μου αξιζει.
 Δεν εχω μπορεσει να ξανανιωσω τοσο ομορφα οπως τη πρωτη φορα που μιλησαμε.
 Κ αυτη η αναρτηση ειναι οντως για σενα.Αν την δεις στειλε κανενα μηνυμα να δω απλα πως εισαι.Η μιλα στη κατερινα και στη λεφη αν δεν θες να μιλησεις σε μενα.Για κανενα αλλο λογο,απλα για να δω τι κανεις.Και να σου πω ποσο λυπαμαι για οτι εκανα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου