Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Μου τη σπαει






  • μου τη σπανε οι χαζογκομενες που πανε και βαφονται 20 ωρες και φορανε την Αρτα και τα Γιαννενα για να βγαλουν μια φωτογραφια ,να την ανεβασουν στο Facebook,να παρουν 10 σχολια παραπανω απο τους κλασσικους καυλωμενους πεφτουλες και να τους θαυμασουν οι νεοι cyber κολλητοι τους.Επισης μου τη σπανε οι χαρακτηριστικες ατακες τους σε φαση "παμε να βγαλουμε pics να τις ανεβασουμε Fb?" "αχ αγαπουλα μου αυτο το φορεμα το φοραγες εκεινη τη φορα (την μια και μοναδικη)που βγηκαμε"




  • μου τη σπανε τα ατομα που δεν ξερουν ουτε μακαρενα να χορευουν και νομιζουν οτι ειναι χορευτες,μου τη σπανε τα ατομα που δεν τα εχει ακουμπησει ποτε μαστιγιο στη ζωη τους και θελουν να κανουν fetish shows ,μου τη σπαει το καθε παραπληγικο που επειδη εκανε μια φωτογραφιση την ειδε φωτομοντελο(ειδικα οι χαζογκομενες που την ψωνιζουν ενω ουτε καν πληρωνονται),μου τη σπαει η ανεχεια στην ελλειψη επαγγελματισμου γενικοτερα





μου τη σπαει να μου στελνουν μηνυματα και επειδη δεν απανταω να με πρηζουν στα τηλεφωνα,μειλ και τα λοιπα.Για να μην μιλαω,προφανως δεν ΘΕΛΩ να μιλησω.Μπορουμε να τα πουμε και καποια αλλη στιγμη αφου δεν ειναι αναγκη.


μου τη σπανε οι χιπστερς που οταν τους αποκαλεις χιπστερς θιγονται






  • μου τη σπαει που σε αυτη την πολη ολοι εγιναν εναλλακτικοι,γαματοι,με μαλλια στο χρωμα του ουρανιου τοξου και αποψη για ολα ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.Go die.








  • μου τη σπανε τα Ελληνακια που ψοφανε να γινουν Αμερικανακια και μιλανε σαν αυτα,βλεπουν αναλογες σειρες και εκπομπες,χρησιμοποιουν αναλογη διαλεκτο και ακουνε αναλογη μουσικη.








  • μου τη σπαει που ολοι θελουν να πανε Λονδινο,ποσους Ελληνες χωραει πια αυτη η πολη?








  • μου τη σπαει οταν ειμαι απο χανγκοβερ και εχει τελειωσει το φαρμακο για τους εμετους.Αουτς.







  • μου την σπανε τα ατομα που αλλαζουν καθε χρονο μουσικες και ενδυματολογικες προτιμησεις.ΟΧΙ ΒΡΕ,ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΠΑΜ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙΣ ΠΡΟΣΟΧΗ.









  • μου τη σπαει που το μετρο κλεινει τις καθημερινες στις 12 και πρεπει να ψαχνω για ταξι






  • μου τη σπανε τα ατομα που δεν εχουν μπεσα.Δεν εχεις λογο υπαρξης στον πλανητη,μπορεις να αυτοκτονησεις ελευθερα






  • Μου τη σπανε τα ατομα που διαλαλουν οτι χαρακωνονται/κανουν χρηση ουσιων/εχουν αυτοκτονικες τασεις/εχουν καταθλιψη.Οταν εχεις ενα τετοιο προβλημα συνηθως δεν το διατυμπανιζεις,και εσυ δεν εχεις.Τραβα ψοφα.





  • Μου τη σπανε τα ζωα που νομιζουν οτι τα προβληματα τους ειναι σημαντικοτερα απο των αλλων -οταν ΔΕΝ ειναι.Οχι κοπελια,το οτι ο γκομενος σου δεν σε φωναζει ζουζουνακι δεν ειναι πιο σημαντικο απο τον θανατο 3 ατομων,λυπαμαι






  • Μου τη σπαει που η Αθηνα ειναι ενα μεγαλο κρεβατι




  • Μου την σπανε τα ποτα χωρις ομπρελιτσα




  • Μου τη σπαει που με κοιτανε σαν αλιεν οποτε κουβαλαω μαζι μου ντετολ μαντηλακια αλλα στο τελος παντα μου ζητανε






  • Μου τη σπαει που δυσκολευομαι να βρω παγωτο τσιχλοφουσκα και μαλλι της γριας




  • Μου τη σπαει που εχετε κανει τον Καββαδια και τον Λορκα καραμελα.Μου εχετε αφησει ψυχολογικα και δεν εχω ξαναδιαβασει κανεναν απο τους 2 εδω και πολυ καιρο





  • Μου τη σπανε οι νεοχιππηδες που εχουν τουλαχιστον μια vutton στη ντουλαπα τους






  • Μου τη σπαει ο Manson και οι Him






  • Μου τη σπανε οι κλειστες,ελιτιστικες ομαδουλες.Ηρεμιστε,δεν ειστε Μασονοι


  • Μου τη σπανε οσοι δημοσιευουν το tumblr τους στο facebook.Μεγαλο λαθος φιλτατε.Ετσι θα μαζευτουν κ αλλα ζωα σαν εσενα σ αυτο το site.




  • Μου τη σπανε οσοι παραπονιουνται οτι η Ελλαδα εχει μεινει πισω και πως ειμαστε βλαχοι ,αλλα παραμενουν κλασσικοι αγενεις Ελληνες.Η χωρα δεν θα αλλαξει μονη της φιλε μου






  • Μου τη σπανε οι γλειφτες που επειδη δεν τους δινεις σημασια,ξαφνικα -απο εκει που σε θεωρουν γαματο-αρχιζουν να σε μισουν






  • Μου τη σπανε οι γυναικουλες που επειδη μισουν/ζηλευουν καποια την βαζουν χαζη η ασχημη.Με το να κραζεις τον αλλον,δεν αλλαζει ουτε ο δεικτης νοημοσυνης του,ουτε η εμφανιση του






  • Μου τη σπανε οι μαλακες που θα πανε να σχολιασουν αυτη τη καταχωρηση σε φαση "ναι αλλα..".ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑ ΡΕ ΦΙΛΕ,ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΛΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ,ΑΜΑ ΔΕΝ Σ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΔΙΚΗ ΣΟΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου