Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

I know,the past will catch you up as you run faster



Θα σε φωναζω ζελεδακι και θα σαι δικο μου.Θα σαι το ζελεδακι μου.χΔ
(δεν ξεω γιατι μ ενθουσιασε τοσο ενα απλο βινυλιο,υποθετω ισως επειδη ξαναγινομαι παιδακι και χαιρομαι με το παραμικρο.Η ισως θελω να γινω παιδακι)
Ο χρήστης Sevina. λέει:
ANASTASIA
EXEI SEX AND THE CITY
NIWSE LIGO PERISI
KAI NIWSE LIGO OMORFA
Ο χρήστης Absinthia λέει:
malaka thimasai perisi?
milagame WWWWRES kai wres
Ο χρήστης Sevina. λέει:
nai (L)
Ο χρήστης Absinthia λέει:
k paralila
vlepame sex and the city
Ο χρήστης Sevina. λέει:
Ο χρήστης Absinthia λέει:
pwpw re
anamnhseis
Ο χρήστης Sevina. λέει:
egw eniwsa epitelus ximona
Ο χρήστης Absinthia λέει:
emena m leipei perisi :/
Οντως μου λειπει.Οχι ο χειμωνας,ο χειμωνας ηταν απλα μια ακομα μακροχρονια βαρετη διαδικασια στη ζωη μου,και ναι αυτο ηταν κακια.Μεγαλη.
Μου λειπει η εποχη λιγο πριν και κατα τις εξετασεις,ακομα και το καλοκαιρι,ολα ηταν τοσο περιπλοκα και τοσο ομορφα...
Εκεινα τα απογευματα εξαρχεια,το σκριμινγκ χογγογ φεστ,εκεινες οι ατελειωτες συνομιλιες μσν,τοτε που μιλαγαμε ως τα ξημερωματα και με επαιρνε ο υπνος με το τηλεφωνο στο χερι,τα αυπνα πρωινα που εδινα εξετασεις,η κολλα που παρεδωσα μεθυσμενη στην αλγεβρα,οι μεσημεριανοι καφεδες,ολα ,ολα,ΟΛΑ
Αχ βαχ(δεν θελω να πω λεπτομερεις,αλλα ελπιζω πως ατομα σαν το μικρο νουμπι καταλαβαν)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου