Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Ρουτινα

Mερες τωρα,προσπαθω να γραψω επιτελους,και ομως κατι με πιανει και τα αφηνω ολα μισοτελειωμεναα
Μερες τωρα προσπαθω να ανακαλεσω στο μυαλο μου καταστασεις και συμβαντα κ ομως πλεον δεν μου κανουν καμια αισθηση,οχι γιατι ειμαι κενη μεσα μου,αλλα γιατι πλεον εχουν μηδαμινη σημασια
Μερες τωρα με εκνευριζουν ολοι και ολα γυρω μου,ακομα και δικοι μου ανθρωποι,και εμαθα πλεον πως ξεχωριζω τα ελατωματα τους
Μερες τωρα ειμαι αυτοεξοριστη στη μοναξια του εαυτου μου


Μερες τωρα εχω βρει γαληνη.








Ρουτινα,προγραμμα,ησυχια
Τρεις λεξεις που μεχρι τωρα μου ηταν εντελως αγνωστες.
Πλεον ολα ειναι τοσο απλα και γαληνια.Δεν εχω και πολυ χρονο να σκεφτω το παρελθον.
Οταν βαζω ενα στοχο παντα τον πετυχαινω,τον κυνηγαω οσο μπορω και αυτο γινεται κ αυτο τον καιρο,οολα τα αλλα ειναι ασημαντα

Κ ειμαι εκει καθε μερα,και περπαταω,σκεφτομαι,αναπνεω,περιμενω το μετρο οπως τοσοι χιλιαδες ανθρωποι που περιμενουν να πανε στη δουλεια τους/μαθημα τους/σπιτι τους.Κ ολοι αυτοι μου φαινονται τοσο χαζοι.Τιποτα.Ασημαντοι.Σαν τα μυρμιγκια που αποθηκευουν φαγητο στη φωλια τους χωρις να ξερουν καλα καλα το γιατι,ετσι ,μηχανικα ,ασυναισθητα,χωρις να ξερουν οτι απο στιγμη σε στιγμη θα τους πατησει μια μεγαλη σολα και θα ρθει το τελος.
(Ω Θεε μου,τι σου κανει η Φιλοσοφια!Καλα κανω και το ψιλοσιχαινομαι αυτο το μαθημα.Μα,ποιος ο λογος να ασχολεισαι με το αν ζεις σε ενα ονειρο η ενα ψευτικο κοσμο,τι ειναι εαυτος και γιατι απο τη στιγμη που αισθανεσαι,σκεφτεσαι και υπαρχεις ακομα και εικονικα,μεσα στο μυαλο σου?Γιατι οι ανθρωποι δεν μπορουμε να ζουμε την ηδη περιπλοκη ζωη μας και αντι αυτου ασχολουμαστε με ηλιθια ερωτηματα για να την περιπλεξουμε κ αλλο?)
Τελος παντων,αρχιζω να βαριεμαι.Και ειδικα αυτο που γραφω,και γενικα.
Και βασικα ηδη βαρεθηκα
Και ειμαι σιγουρη οτι κ εσυ που το διαβαζεις εχεις αρχισει να βαριεσαι
Και βασικα και να μην βαριεσαι δεν με νοιαζει
Και βασικα απλα σου βγαζω τη πιστη για να τελειωσει αυτο το κειμενακι χωρις σκοπο
Και βασικα με κουρασες,ΝΑΙ ΕΣΥ αγαπητε αναγνωστη
Δεν εχεις κατι καλυτερο να κανεις στη ζωη σου απο το να διαβαζεις το μπλογκ μου?
οχι?
ωραια συνεχιζω
ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΒΑΡΙΕΜΑΙ
νταξει βαρεθηκα αρκετα
τερμα η καιλα.
παω να κανω κατι ουσιαστικο,εσυ στο μεταξυ συνεχισε την αθλια ζωη σου οσο θα ξαναδιαβαζεις το κειμενο μου για να δεις ποιο ειναι το νοημα κ ο σκοπος
γκιες γουατ καντ
δεν εχει σκοπο
απλα διασκεδαζω με σενα και τους υπολοιπους κατα μεσο ορο 40 που θα κατσετε να διαβασετε ολη αυτη τη μαλακια με την οποια γελαω απο καποιο σημειο και μετα
ΜΠΙ ΜΠΙ ΤΩΡΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου