Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

 Μερικοι ανθρωποι γεννιουνται ομορφοι.Μερικοι οχι.Και ζουν μ αυτο για το υπολοιπο της ζωης τους.

 Τι ωραια που ακουγονται τα βηματα σου με τις αρβυλες στο χωμα και στις πλακες των πεζοδρομιων.Πιο σιγουρο.Πιο δυναμικο.

 Σας εχω πει ποτε ποσο σκατα ειναι η σοκολατα?Δεν μ αρεσει,καθολου.Σχεδον ποτε δεν σκεφτηκα "θελω κατι σοκολατενιο".Θελω κατι αλμυρο,παντα.Μακ ντοναλντς,πατατακια.Εστω σε κρισεις υπογλυκαιμιας να θελα μαλλι της γριας η παγωτο τσιχλοφουσκα,αλλα ποτε σοκολατα.



 Ποιον κοροιδευω.Τιποτα δεν προκειται να παει καλυτερα.Τιποτα δεν θα αλλαξει.Οι ανθρωποι δεν αλλαζουν,επομενως ουτε οι καταστασεις.Η συνηθεια ειναι μεγαλο πραγμα,πολυ μεγαλο.Ισως ολα να γινουν καλυτερα για λιγο καιρο ,και μετα παλι στο μηδεν.
 Μου ειχε πει ενας τυπας καποτε,οτι ο φοβος ειναι ο καλυτερος συμμαχος μας,γιατι μας προστατευει απο το να φαμε τα μουτρα μας.Τοτε ειχα αντιμετωπισει την φραση του με περιφρονηση,γιατι ποτε δεν υπηρξα δειλη.
 ......Δυστυχως.
  Βαρεθηκα να τρωω τα μουτρα μου,ΒΑΡΕΘΗΚΑ,ΒΑΡΕΘΗΚΑ,ΒΑΡΕΘΗΚΑ.
 ΑΚΟΥΣ?ΒΑΡΕΘΗΚΑ.

 Κ οχι τιποτα αλλο,οταν παρεις φορα το να τρως τα μουτρα σου ποναει χιλιες φορες πιο πολυ.Υποθετω οτι εγω μαλλον πηρα οσο πιο πολλη φορα μπορουσα,σαν καλος,αυθορμητος μαλακας.
 Καπου εδω ερχεται και το προβλημα που ειχα ανεκαθεν με τον αυτοελεγχο και την αυτοπειθαρχια.
 "Δεν θα σε ξανασυγχωρησω" "Δεν θα σε αφησω να μου ξανακανεις μαλακια" "Δεν θα γυρισω πισω" "Θα συνεχισω τη ζωη μου" "Δεν θα ξανακανω κακο στον εαυτο μου " ¨
  Αρχιδια.Τα κανω ολα,ξανα και ξανα και ξανα και ξανα και ξανα ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ.

 Με εμενα νευριαζω,που επιβαλλομαι σε ολους τους αλλους εκτος απο τον ιδιο μου τον εαυτο.Που δεν μπορω να ξεκοψω απ οτι μου κανει κακο,που αφηνω ηλιθιους εθισμους να μου γαμανε τη ψυχολογια.
 Γιατι αν περιμενα απο τους αλλους,και νευριαζα κιολας μαζι τους,σωθηκα.

 Ποσο αποφασισμενος εισαι να κρατησεις κατι που αγαπας?Κ ως που θα εφτανες γ αυτο?
 Τι θυσιες θα εκανες?Ποσο θα ηθελες πραγματικα να το κρατησεις?
 Και μηπως τελικα,ειναι πολυ αργα?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου