Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

"In some insane sense, she loves him"-

Και καμια φορα οταν γυριζω σπιτι και εχω πιει και κλαιω σε σκεφτομαι και ανεβαινει ενας κομπος στον λαιμο μου και με πνιγει και θολωνουν ολα γυρω μου και δεν υπαρχει διεξοδος και δεν εχω τι να κανω,πως να ζησω,και κλαιω και θολωνουν ολα,αληθεια σου λεω και οι τελειες φευγουν και γινονται λυγμοι και σ απεχθανομαι,η μορφη σου δεν με ελκυει αλλα μ αηδιαζει,μα περασαμε τοσα μαζι και εισαι εσυ ολα,εσυ τα πρωτα λουλουδια που ποτισα,οι πρωτες μου λεξεις,και εψαξα τον κοσμο σου και συ τον δικο μου και γω δεν μπορω,ραγιζω,σπαω,θελω να μ αφησουν ολοι ησυχη και να βαλω το καλο μου το φορεμα και να παω να χορεψω αλλα οχι,εσυ εκει,και δεν ξερω καν γιατι εισαι εκει και γω ΣΠΑΩ και ειναι κ αλλοι εκει αλλα εσυ εισαι μπροστα μπροστα και με στελνεις στο διαολο-και με στελνεις στο διαολο και εγω ηρεμω και ξεφυσαω γιατι εκει που οι αλλοι εφτυσαν (μη σου πω κ εχεσαν)πηγες και φυτρωσες εσυ και αναπνεω,ξεφυσαω γιατι νιωθω ξανα καλα,μεχρι το πουλι να προσγειωθει στη μυτη μου και γω να ξανασπασω και να γινω χιλια μικρα κομματακια φωτεινα που λαμπυριζουν και κανουν ουρανια τοξα και καθεσαι και τα κοιτας .
Και επιτελους ηρεμω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου