Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Generation wild


Διακοπες-μαζι.
Κλαμματα-μαζι.
Μεθυσια-μαζι.
Αυπνες νυχτες πριν δωσουμε εξετασεις-μαζι.
Ντουμανιασμενα δωματια που βρωμανε τσιγαριλα-μαζι.
Επαφη-μαζι.
Χορος-μαζι.
Αστεγοι-μαζι.
Κατω απο τη βροχη μεσα στο κρυο-μαζι.
Σε παρκα και πλατειες-μαζι.
Υπνος στις στασεις των λεωφορειων-μαζι.
Διατροφη αποτελουμενη μονο απο μακ-μαζι.
Σκοποβολη μυγων με χαρτακια-μαζι.
Πονος-μαζι.
Χανγκοβερ-μαζι.
Αγκαλιες-μαζι.
Υπνος σε πατωματα-μαζι.
Μπομπες vs Μπυρες μαζι
Μουτζες-μαζι.
Αφισες-μαζι.
Κακιες-μαζι.





Τρια πραγματα εκτιμω.Την ελευθερια,τους αληθινους μου φιλους και την αισθηση οτι ειμαι ζωντανη.Οταν τα εχω ολα αυτα,σ οσο αθλια κατασταση κ αν ειμαι,οσο κ αν ανησυχω για το αυριο και το τι θα απογινουμε,νιωθω πληρης.
Αλλωστε η ανησυχια μου δεν κραταει ποτε πολυ.Προσωπικα το δικο μου αυριο ειναι ενα παρατεταμενο δεν ξερω,ενα μακροπροθεσμο "εχει ο καιρος",ενα ατελειωτο θα δουμε.Για ολα υπαρχει χρονος τελικα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου