Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2010

And every dream, hope and desire,Is just a flicker in the fire


Καπως ετσι νιωθω αφου ξεκινησαν οι διακοπες.Εκνευρισμενη,τελματωμενη,λυπημενη-σχεδον.

Ισως φταιει ο εχμμμ τροπος ζως μου τον τελευταιο καιρο..Ειδικα αυτην την εβδομαδα.Εχω κοιμηθει ελαχιστες ωρες -περιπου 4 ωρες ανα μερα,εχω φαει τοσο κοτοπουλο απ τα μακ που στο τελος δεν θα βρισκω σουτιεν στο νουμερο μου,εχω περπατησει την αποσταση Γκαζι-Ευαγγελισμο 2 φορες με τα ποδια,εχω πιει αηδιαστικα πολυ σε σημειο να κατεβαζω οτι ποτηρι βλεπω στο τραπεζι χωρις καν να ξερω τι ειναι,εχω παει κυριολεκτικα παντου,εχω χορεψει οσο πιο πολυ μπορω,εχω ριξει τους πιο χοντρους καυγαδες κατα την διαρκεια των οποιων κανω υπερανθρωπες προσπαθειες να κρατηθω να μην βρισω γιατι μερικοι εχουν μαθει να ζουν στη κοσμαρα τους τα τελυταια 17 χρονια της ζωης τους και τις ελαχιστες ωρες που δεν ειμαι εξω λιωνω στο ιντερνετ .

Και μου λειπει και η Κ παρολο που χω να την δω 3 μερες μονο.Μου λειπει τοσο αυτη και τα "χομπυ" που νομιζω πως θα αρχισω την κλαψα-α,μισο λεπτο ,αυτο το χω κανει ηδη.Ακομα,μου λειπει και η Ν και θελω γουτσου γουτσου ψωνια και καφεδες μαζι της οπως παλια

Επισης εχω παει να γραψω γυρω στα 20 κειμενα και τα χω παρατησει ολα στη μεση.Ελλειψη εμπνευσης προφανως,γιατι λιγο η κουραση,λιγο το φετινο τραγικο εορτινο κλιμα,δεν θελει πολυ ο ανθρωπος.

Παρ ολα αυτα ανακαλυψα γιατι καθε -προηγουμενα-Χριστουγεννα μ επιανε αραια και που μια ανεξηγητη θλιψη.Γιατι πρεπει να περναμε ολοι τελειο ρεβεγιον με γαματα ρουχα και βαψιμο αναμεσα σε χιλιαδες αλλα καλοντυμενα ατομα,να μην ειμαστε ποτε μονοι και να γελαμε με καθε ευκαιρια σαν να εχουμε λαλησει απο το MDMA.Λυπαμαι,αλλα εγω δεν συμεριζομαι αυτην την ιδεα ως τις ιδανικες γιορτες.Κ οταν φετος απελευθερωσα τον εαυτο μου απο αυτο το στερεοτυπο εκανα το καλυτερο ρεβεγιον της ζωης μου (καλα,καθε χρονο τα ιδια λεω αλλα το παραβλεπουμε.

Τελος παντων ,βαρεθηκα.Παω να δω καμια ταινια και να χαζεψω και και και και
.....δεν ξερω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου