Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015

25 μαιου

 Ο καλυτερος τροπος να αιμοραγεις τις σκεψεις σου και τη τρελα στο κεφαλι σου ειναι με λεξεις. Το γραψιμο δεν το διαλεγεις,σε διαλεγει.Ουτε την τρελα τη διαλεγεις συνηθως.Και σιγουρα οχι το μαρτυριο.

Δεν μπορω αλλο να μαι αδεια. Σκοτωνω για ενα τσιγαρο και λιγη παρεα αλλα με κουραζει η παρεα,δεν αντεχω σχεδον κανεναν πια,Σχεσεις επιδερμικες "η **** βαριεται τους παντες " αναμεσα σε ποτηρια κρασι ,στοιχηματα για το ποιος ειναι πιο αναλωσιμος ,συζητησεις,εκδοχες μιας ζωης που μαζοχιστικα αποζητω διαρκως,ενοχες,βαρη,αγχος και μια θλιψη μονιμη και υποτονικη.

Και βαρος ρε παιδακι μου,πολυ βαρος,ενα μονιμο πλακωμα μεσα στην καθημερινοτητα,να σηκωθεις,το τσιγαρο κ ο καφες να ναι το βαλσαμο,το φαγητο μια βουλιμικη συνηθεια ενας τροπος να ξεσπας και να μερα με τη μερα να πεθαινεις κ αλλο σιγα σιγα να πεθαινει ο νεος μεσα σου να ψοφολογαει καθε κομματι του εαυτου σου ξεχνωντας ,ε μια αηδια και μια σαπιλα περα απο καθε ανθρωπινη αξιοπρεπεια. Ρηχοτητα.Ρη-χο-τη-τα. Παπουτσια πολλα παπουτσια για καθε δυσκολη μερα να ενα ζευγαρι τακουνια να ενα ζευγαρι καθημερινο και ρουχα να μια φουστα για εκει να ενα φορεμα για το παρτυ που θα πας χωρις ψυχη ,μα ναι θα σου φτιαξουν τη διαθεση, να ο ταδε γκομενος ειναι ομορφος γκομενος βγες μαζι του θα περασεις καλα και πηγαινε εκει θα εχει πλακα ειναι ωραιο μαγαζι και κανε το ταδε για το καλο σου ειναι.

Μπουχτισα.
Δεν εχω ψυχη.
Δεν ειμαι ανθρωπος που ζει χωρις ψυχη.
Παλια δεν τα πηγαινα καλα με τον κοσμο.Τωρα δεν τα παω καλα με το οτι δεν εχω ψυχη.

Ψυχαναγκασμοι και αρρωστιες και μια εξαντληση,μερα με τη μερα να περναει διπλα διπλα.Τοση απαθεια δεν την χωραει το κεφαλι μου. Και τοσες ενοχες δεν τις αντεχω εγω.Ενοχες,πολλες ενοχες,εγω δεν ειχα ποτε ενοχες και ειχα παντα συναισθηματα,τωρα δεν εχω συναισθηματα και εχω ενοχες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου