Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

 Καποιος ειπε τη λεξη γαμησι.Μου ανεβηκε το στομαχι στο μετωπο,τοση πολλη αναγουλα και αηδια.
Τσαφ.
 Οσοι γνωρισα,αγαπησα και δεθηκα εγιναν χιπστερς.
 Τσαφ.
 Το φαι που εχω διπλα μου επισης μου προκαλει αναγουλα,μυριζει σαν σαπισμενο.Ειναι απ'εξω,κ αυτο που με εκνευριζει πιο πολυ ειναι πως η γευση του θα ειναι τοσο καλη,οσο και η βρωμα που αναδυει.
 Τσαφ
  Θεε μου,τελικα υπαρχουν κ αλλοι αντιπαθητικοι ανθρωποι που τους αρεσει να τους πηδανε με στραπον σ αυτη τη πολη.Και το ξερα απο τοτε που τον ειχα πρωτοδει οτι κατι δεν παει καλα μαζι του.Απ την αλλη ισως να φταιει που ειναι φυσικος πορτοκαλοκοκκινομαλλης.
 Τσαφ
  Πρεπει επιτελους να γραψω το διηγημα για τα πρεζακια,απο περσυ δεν το χω δουλεψει καθολου
 Τσαφ
 Μαλακα παλι σωστη βγηκα,πολυ καυλα γευση εχει αυτο το φαι.
 Τσαφ



 Απορω γιατι ακομα οι ανθρωποι σοκαρονται με τα κλασσικα πλεον αστικα θεαματα.Σημερα-καπου στο Συνταγμα κοντα ημασταν-και ενω περπατουσαμε,βλεπουμε εναν γερο,κ ενα ζευγαρακι να εχουν μαζευτει γυρω απο μια κοπελα που φαινοταν νεκρη,στο απεναντι πεζοδρομιο,σωριασμενη σε ενα πεζουλακι,και μαλιστα εξω απο κυριλε μαγαζι.Αφου ανταλλαξαμε 2 κουβεντες με την Ελισαβετ,πεισαμε την Ελενη να περασουμε τον δρομο ωστε να παμε να δουμε τι παιζει.
 Πλησιασαμε και ο γερος μας κανει "πρεπει να κανουμε κατι αν εχει πεθανει"
 Ναι φιλε,δεν θα το πιστεψεις,αλλα μου περασε και μενα απο το μυαλο οτι ισως αν εχει προβλημα πρεπει να καλεσουμε το 166.Δεν ηρθα απλα να τη χαζεψω λες και ειναι κανα εκθεμα σε μουσειο.
 "Τη ξερετε?"ρωτησα την κοπελα απο το ζευγαρακι.Μου εγνεψε οχι φρικαρισμενη.
 Καλα μανταμ,δεν σε ρωτησα και αν ολοκληρωσες.
 "Γιατι μαζευομαστε γυρω της σαν τυπικοι Αθηναιοι"ρωτησε η Ελενη.Ηταν απολυτως σωστη.
 Ειδικα εφ οσον η ημιλιποθυμη τυπισσα ανεπνεε,ροχαλιζε και...κοιμοταν.Λιγα δευτερολεπτα μετα,αναδυθηκε απο τον υπνο.Εγνεψα στα κοριτσια να φυγουμε.Το ζευγαρι συνεχισε να μενει εκει,ακινητο και να κοιταζει ,απραγο.
 Ο κοσμος νομιζει πως μπορει να κανει κατι?Κατι παραπανω?Η οτι η γυναικα θα ξυπνησει και θα χαρει πολυ να τους δει απο πανω της.Οτι μπορουν να καταλαβουν τη δυστυχια,απο τον ομορφο τους πλανητη,να τι μου τη σπαει.Επειδη εσυ εχεις τον ελεγχο στη ζωη σου,νομιζεις οτι ειναι ευκολο να εφαρμοσεις τη πρακτικη σου και στους υπολοιπους η να την εφαρμοσουν αυτοι.Μαλακες.


 Καποια στιγμη θα γραψω κατι ερωτικο.
 Αυτη η μαλακια εχει τζατζικι.Ενθουσιαστικα λιγο.Νιωθω σαν να ανοιγω κιντερ πασχαλινο αυγο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου