Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

17

 Περιμενω.Μετραω τον χρονο αντιστροφα.Πως αλλοι μετρανε αντιστροφα για τα χριστουγεννα,εγω μετραω γ'αυτο.Αλλες 17 μερες ακομα,και μετα ηρεμια.Αλλες 17 μερες.Το επαναλαμβανω συνεχως στο κεφαλι μου.Αλλες 17 μερες.Αλλες 17 μερες.Αλλες 17 μερες.Υπομονη.Μονο 17 μερες.Και μετα τελος.17 μερες.
 Βεβαια,εδω γινονται σημεια και τερατα μεσα σε 5 λεπτα,ποσο μαλλον σε 2,5 βδομαδες,αλλα δεν γαμιεται,ηδη ειμαι μια χαρα.Αλλωστε,τα πραγματα εχουν ηδη γινει τοσο καλυτερα.
 Το 17 ειναι συμβολικος αριθμος.Ηταν η πιο σκατενια ζωη της στιγμης μου ως τωρα,ειναι το τραγουδι 17 τηςsky ferreira που ειναι σαν να γραφτηκε για μενα,και ειναι και οι μερες μεχρι τοτε.17 μερες ακομα,17 γαμημενες μερες.
 Αληθεια,πως θα περασουν οι μερες μεχρι τοτε?Τοσο καιρο,προσπαθω να κανω τον χρονο να περασει γρηγορα,το προσπαθω τοσο που χανω κομματια απ τη καθημερινοτητα μου που ειναι ομορφα."Εννοειται πως θα περασει,αλλα δεν εχουμε χρονο"μου ειπε.Κ ετσι,χαρη σ αυτον ο χρονος μειωθηκε τοσο μα τοσο πολυ.Επιτελους,να καποιος που με καταλαβε,για μια γαμημενη φορα.
 

 Παντως,ισως τελικα αυτη η πολη να μην ειναι τοσο νεκρη οσο νομιζα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου