Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

C'est moi



Νομιζω πως ηρθε η ωρα να συστηθω κ επισημα
Αυτη ειμαι εγω
Με λενε.....χμ δεν εχει σημασια πως με λενε....
Ειμαι 16 χρονων,ζω στην Ελλαδα
ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ
Τ αγαπημενα μου συγκροτηματα ειναι Alien Sex Fiend,Bauhaus,Virgin prunes,Sex Gang children,Specimen,Lacrimosa,Sisters of mercy
Το τραγουδι μου ειναι το Kiss Kiss Bang Bang απο Specimen
(ολα αυτα προς το παρον.ισως αλλαξω γουστα,ευελπιστω οτι θα μεινω στα ιδια χΔ)
Οι φιλοι μου ειναι το παν στη ζωη μου.
Αν θες να με συγκινησεις μοιρασου μαζι μου το μαλλι της γριας σου η το παγωτο σου (μονο αν εχει γευση τσιχλοφουσκα ομως)
Αγαπω τα βιβλια και τρελαινομαι να τα διαβαζω (απαραιτητη προυποθεση,να ειναι εξωσχολικα)
Δεν ξερω τι αλλο να γραψω,ποτε δεν μου αρεσε να μιλαω για τον εαυτο μου,εκτος κ αν με ρωτανε.
Ειμαι πολυ δυσκολος ανθρωπος,ειμαι εκδικητικη,αντικοινωνικη,δεν δενομαι συναισθηματικα,δεν εχω μαθει να αγαπαω,ειμαι εγωιστρια και πολυ συχνα σαρκαστικη μεχρι αηδιας
...Αλλα μπορω να φτιαχνω βαφλες (Η)(το μονο πραγμα που ξερω να μαγειρευω)
Αυτο το μπλογκ ειναι κατι δικο μου,εχει διασπαρτα κομματια απ την ψυχη μου μεσα και θα το σεβαστεις θες-δεν θες.
Αυτααααα
(μηκοιταςταβυζιαμουστηφωτοανωμαλε)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου